Monday, July 23, 2012

Film Bambi (1942)


Tidak diragukan lagi salah satu yang paling dicintai "air mata Jerker" film sepanjang masa, terlepas dari usia penonton adalah Bambi, Walt Disney 1942 produksi. Kisah Bambi dan orang tuanya, kelinci temannya Thumper dan Bunga sigung temannya telah senang dan membawa air mata ke penonton selama tujuh puluh tahun.

Dari segmen pembukaan, pemirsa yang terhubung dengan keindahan dan kepolosan dari kedua sinematografi dan cerita sebagai Bambi dewasa dan belajar jalan di hutan. Paparan kepada berubah dari musim, hewan yang berbeda dan bahaya terhadap lingkungan sekitarnya tetap penonton di tepi kursi mereka.

Bambi sering disebut sebagai salah satu yang pertama "ramah lingkungan" film dengan 'gambaran yang kurang bagus dari "manusia" efek memiliki pada lingkungan rusa dan kesejahteraan.

Bambi menerima tiga nominasi Academy Award: Original Score, Best Sound dan Best Song, dan diberi nama oleh Institut Film Amerika sebagai ketiga terbaik sepanjang masa film "animasi" pada tahun 2008.

In English
Undoubtedly one of the most beloved "tear-jerker" films of all times, regardless of the audience age is Bambi, the Walt Disney 1942 production. The story of Bambi and his parents, his rabbit friend Thumper and his skunk friend Flower has thrilled and brought tears to audiences for seventy years.

From the opening segment, viewers are hooked by the beauty and innocence of both the cinematography and the story as Bambi matures and learns his way around the forest. His exposure to the changing of the seasons, different animals and the dangers of the surroundings keep audiences on the edge of their seats.

Bambi is often cited as one of the first "eco-friendly" films with its' less-than-flattering portrayal of the effect "man" has on the deer environment and well-being.

Bambi received three Academy Award nominations: Original Score, Best Sound and Best Song, and was named by the American Film Institute as the third-best all-time "animated" film in 2008.


No comments:

Post a Comment

iklan saya

Social Icons

Featured Posts